פינת השאלות

הוסיפו שאלה:

תשובות

תחום: שיווק בפייסבוק

נא לשלוח לנו אימייל בעניין ואנחנו נשלח לך סירטון שמראה כיצד ניתן לעשות את זה

שלח לנו את הפרטים שלך ונשלח לך הסבר מלא כיצד ניתן לעשות זאת

פיקסל של פייסבוק זה קטע קוד שמחבר בין האתר שלנו לפייסבוק ובעצם מעביר מידע על פעילות הגולשים באתר שלנו לפייסבוק כדי שפייסבוק יוכל לבוא ולתת לנו אפשרות לפרסם לאותם אנשים שנכנסו אלינו לאתר

הפיקסל של פייסבוק משדר לפייסבוק מידע של לקוחות שנכנסו אלינו לאתר. כמה זמן הם ביקרו, באיזה עמודים הם ביקרו

ניתן לבצע כל מיני הגדרות כמו למשל האם הם לחצו על מספר טלפון השאירו פרטים ועוד ועוד מידע שלאחר מכן אפשר להשתמש על מנת לבצע שיווק מחדש ( רימרקטינג ) לאותם לקוחות שנכנסו אלינו לאתר ולהציע להם נכסים או שירותים.

ניתן להוריד מהחנות של גוגל כרום תוסף שנקרא פייסבוק פיקסל הלפר שבודק בעצם האם הותקן פיקסל באתר

 

קריאה לפעולה היא מושג בפרסום ושיווק שמיועדת להניע את הגולש לבצע פעולה מסוימת

בדרך כלל ההנעה לפעולה יכולה להיות משהו כמו הירשמו כעת או למידע נוסף לחצו

אלה דוגמאות להנעה לפעולה, הן אמורות להגדיר את הלחיצות של הגולש או את ההרשמות של הגולש, תלוי בהנעה עצמה וליצר עוד אינטראקציה עם אותו גולש ובשורה אחרונה ליצר המרות גבוהות יותר

תחום: אוטומציה

תוכנה כמו זאפיר מאפשרת לחבר בין מערכות שונות ולייצר אוטומציות. 

בקורס הדיגיטלי יניב מסביר בשפה פשוטה איך עושים את זה.

תלוי במערכת ההחתמה אבל במערכות ההחתמה המוכרות כמו redox וחתימה טובה בהחלט ניתן לבצע את זה באמצעות זאפיר כאשר הטריגר הוא כאשר מתקבל מייל כתוצאה מהחתמה זאפיר מעביר את הנתונים לפי הגדרה שלנו לתוך מערכת הדיוור.

בהחלט כן, צריך לממשק את אנשי הקשר של גוגל עם זאפיר ובכל עם שלידיגיע מפייסבוק הוא ייכנס אוטומטית עם כל הפרטים של האיש קשר.
למשל מאיזה קמפיין פנה, נייד שם שם מפשחה מייל וכו…

בהחלט כן, כמובן בהנחה והמערכת הCRM שלך מאפשרת פעולה בסיסית כזו. רק מערכות בודדות לא מאפשרות.
הדרך לבצע את זה, באמצעות זאפיר או אינטגרומט, מערכות שמחברות מערכות אחת לשנייה. 

מערכות נלוות

אנחנו לא ממליצים על אף מערכת מהסיבה הפשוטה שכדי להמליץ על מערכת אנחנו צריכים להכיר את צרכי הלקוח.

כל לקוח יש לו צרכים שונים ומערכת אחת עבור משרד א תהיה טובה ועבור משרד ב תהיה גרועה.

חשוב מאוד יחד עם זאת שהמערכת תהיה פשוטה לתפעול עבור מנהל המשרד או מנהלת המשרד ועבור הסוכנים במידה והם עושים בה שימוש והכי חשוב שתהיה אפשרות להתמשקות.

התממשקות הכוונה שתהיה אפשרות להוציא נתונים ולהכניס נתונים באופן אוטומטי,(  API )

בסופו של יום אנחנו רוצים שכל המערכות ידברו אחת עם השניה לכן חשוב שתהיה התמשקות פנימה והחוצה

לצערנו מערכות CRM ( מערכת ניהול לקוחות ) של עולם הנדל"ן לא מאפשרות התמשקות החוצה רק פנימה

זאת בעיה ולכן יש הרבה שפונים למערכות לא מעולם הנדל"ן שכמובן יש לזה חסרונות ויש לזה יתרונות.

 

כן, שימוש במספרים וירטואליים מאפשר שכל שיחה שנכנסת אוטומטית נכנסת  לתוך מערכת מאגר הלקוחות  שלכם ופותחת כרטיס עם הקלטה של השיחה

Application Programming Interfaceראשי תיבותAPI

נניח שיש מערכות תוכנה, אז ע"י api נותנת לי את האפשרות ע"י שימוש בפונקציות של התוכנה שנמצאות בליבה לפתח שאילתות ופניות וכך לגשת אל התוכנה.

 צריך קודם כל להטמיע את הפיקסל של פייסבוק וגוגל באתר או בדף נחיתה ואז באמצעות הפלטורמות של גוגל ופייסבוק ניתן להגדיר קהלים שמבוססים פעילות באתר. בקורס הדיגיטלי יניב אדרי מראה צעד אחר צעד כיצד מעלים קמפיינים שונים ויוצרים קהלים.

אתר

 דף פייסבוק זה לא אתר ולא מגיע במקומו, אתר משמש כסוג של מלכודת שיווקית שמאפשרת באמצעותו  ליצר רימרקטינג

כמובן שגם אתר יכול לספק הרבה יותר תוכן בצורה מסודרת למוכרים ולקונים מאשר דף פייסבוק אלה שני כלים שונים גם אם אין לכם הרבה מאוד נכסים להציג באתר עדיין חשוב מאוד להקים אתר.
 ניתן ללחוץ כאן ולקרוא קצת יותר

משפך שיווקי הוא כלי או שיטה של חברות שיווק להגדיר תהליך שבו הלקוח עובר מהרגע שהוא נכנס ראשונה למוצר או למותג שלכם ועד הרגע שהוא הופך להיות לקוח ממשי שמשלם כסף עבור מוצר או שירות שלכם. המשפך השיווקי (Marketing Funnel באנגלית) הוא חלק בלתי נפרד מהליך שיווק של עסק או מוצר חדש. כאשר אנו רוצים לשפר את הביצועים של מכירת מוצר קיים גם כן נעשה שימוש במשפך שיווקי. היתרון הגדול של המשפך השיווקי הוא שאפשר להתאים אותו לכל עסק, מוצר וקהל יעד וכך הוא בעצם יכול להתאים גם לכם.

ההמלצה שלי היא להקים אתר בפלטפורמה וורדפרס 

הסיבה לכך היא 

1.היא מאוד ידידותית ופשוטה 

2.עלויות ההקמה הן לא גבוהות ביחס לאלטרנביות 

3.גוגל מאוד אוהב את פלטפורמה וורדפרס, לכן מקדם את התכנים שמשתמשים בפלטפורמה באופן אורגני

4.שימוש באלמנטור כדי לעצב את האתר מאפשר לכם ליצר דפי נחיתה מקצועים ומעוצבים בפחות מ-25 דקות

כן בוודאי,כאשר אתם שולחים את הלינק של הכרטיס ביקור דיגיטלי ולקוח  נכנס אליו בעצם יש לכם אפשרות לצבוע אותו ואז לפרסם לאותו לקוח 

ההמלצה שלי היא דווקא לבנות אותו באתר שלכם ולא לשלם כל שנה כסף על משהו שאפשר לשלם חד פעמי.

אפשר לקבל מאיתנו כרטיס ביקור דיגיטלי בתשלום חד פעמי לפרטים השאירו לנו הודעה.

אתר רספונסיבי הוא אתר שמגיב או משתנה בהתאם למכשיר של הגולש.

נניח שאני גולש בנייד שלי באתר , אני אראה את האתר מותאם לנייד

כשאני אגלוש באותו אתר דרך  המחשב אני אראה את זה בתצוגה אחרת שמותאמת למחשב.

בשנים האחרונות רוב האוכלסיה גולשת דרך הנייד

יכול להיות שבתחומים מסוימים האחוזים משתנים קצת לכאן קצת לשם אבל מדברים היום על סדר גודל של למעלה מ-70 אחוז שגולשים דרך הנייד שלהם כדי לצרוך תוכן

זה נתון מאוד מאוד חשוב, מי שכן צריך כל הזמן להסתכל על האתר שלנו דווקא נקודת מבט של מובייל של נייד ולא מנקודת מבט של desktop כי ככה רוב האנשים רואים אתכם

SEO כולל את כלל הפעולות שצריך לנקוט על מנת לשפר עמוד מסוים או אתר מסוים כדי שמנועי החיפוש במיוחד גוגל יקרא אותו כמו שהוא רוצה ובעצם יעניק חווית משתמש הרבה הרבה יותר טובה

יש כל מיני כלים וכללים שבאמצעותם אפשר לבצע את זה, אחד הכלים המוכרים ביותר בשוק זה Yoest שבעצם מנחה אתכם שלב אחרי שלב איך לשפר את העמוד ולקדם אותו בתוצאות של הגולשים

פלטפורמת אינטרנט שמאפשרת לבנות אתרים באופן כמעט עצמאי ופעולות של גרירה וזריקה לתוך עמוד אינטרנט 

לא מומלץ על ידינו לאתרי סוכנויות נדל"ן 

הפלטפורמה המעודפת על יניב אדרי זה וורדפרס ובאלמנטור כמעצב דפי האתר

אלמנטור

אין עדיין שאלות

כלים נוספים

בעיקרון לא, אבל הצלחנו לעקוף את זה. כל מה שצריך זה להוריד אפילקציה שנקראת ווטסאפ ביזנס לרשום את המספר הוירטואלי ואז האפליקציה תבקש לאשר את המספר ע"י שליחת מסרון או שיחה קולית 

צריך לבקש שיחה קולית ואז ההגדרה מושלמת ולקוחות יכולים לשלוח ווטאספ למספר הוירטואלי

פוסטים אחרונים באתר

4 עמודי התווך הטכנולוגים

מספרים וירטואלים

אתר אינטרנט

שיווק דיגיטלי

אוטומציות

יש לך שאלה? אני כאן כדי לתת מענה

הצטרפו לקהילה הפרטית שלנו בפייסבוק