עצות חשובות

מערכת דיוור לא מה שחשבתם

אז הנטייה היא לחשוב שזה עבר מן העולם, אבל בפועל זה הכלי השיווקי הכי יעיל (value for money) להעברת מסרים / מידע ללקוחות שלכם.
בנוסף ממתג אתכם בצורה נהדרת.
אז למה לא כולם משתמשים בזה? כי כמו כל דבר שדורש סבלנות כדי לראות תוצאות אנשים מתייאשים בתחילת הדרך או בכלל לא מתחילים.
אחוזי הפתיחה של סמסים ומיילים הם מאוד גבוהים בטח כאשר צרכן התוכן מקבל תוכן רלוונטי אליו ולא סתם ספאם.
בנוסף הרשימות שלכם גדלות מעצמם (צריך לבצע הגדרה ראשונית ורצים קדימה)
כל שיחת טלפון, כל ליד פייסבוק, כל מי שמילא טופס באתר וכו… נכנס לרשימת הדיוור.

מה אנחנו מדוורים היום ללקוחות שלנו ?
קונים –
א. אנחנו מדוורים נכסים שתואמים למאפייני החיפוש שלהם.
ב. מידע חשוב לגבי תהליך הרכישה, מידע על השכונות השונות בעיר, ההוצאות הנלוות תהליך רכישה נכון, משכנתאות ועוד…

מוכרים-
א. מידע לגבי תהליך המכירה
ב.בדיקות שיש לבצע לפני שמפרסמים
ג. איך בוחרים סוכן נדלן ? ועוד…

6 דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם מוכרים את ביתכם בהרצליה

מה היופי הגדול במערכת הדיוור במיוחד במערכות אוטומציה שיווקית?
ברגע שכתבת את התוכן וביצעת את ההגדרות מתי יישלח ולמי, המערכת עובדת עבורך 24/6 ( שבת נחים )
עובד נאמן מאוד ולא יקר יחסית בוודאי לתועלות שהוא מביא.
בנוסף במערכות דיוור מתקדמות יש יכולות לעקוב אחרי הלקוחות שלכם באתר, איזה תוכן הם חיפשו ואז לייצר אוטומציות סביב התוכן שהם צרכו.
למשל לקוח נכנס לדף הערכת שווי נכס באתר … יום או יומיים אחרי זה המערכת תשלח לו הסבר והצעה לקבלת הערכת השווי והאפשרויות הן כמובן בלתי מוגבלות.
מעבר לכך שהלקוחות שלכם מקבלים תזכורת עקבית על קיומכם זה מייצר מיתוג נהדר לעסק שלכם.
אני יכול לכתוב חצי ספר על הנושא מרוב שהוא רחב ומלא אפשרויות.

עוד כתבות מעניינות

4 היסודות הטכנולוגים

מספרים וירטואלים

אתר אינטרנט

שיווק דיגיטלי

אוטומציות

יש לך שאלה? אני כאן כדי לתת מענה

הצטרפו לקהילה הפרטית שלנו בפייסבוק