עצות חשובות

חשיבות התמונה של הנכס (ויזואל) בפרסום

אז אחרי שטרגטנו , הפרסום שלנו צריך להיראות גם איכותי ומקצועי.

אחד הדברים שהכי משפיעים על כמות הפניות שנקבל, כמות ההקלקות,לידים, או במילים אחרות המרות – זה …. התמונה שהעלנו.

יותר מהמלל, התמונה היא הדבר הראשון שמושך את תשומת הלב שלנו, אם התמונה מספיק טובה,נקרא גם את הכתוב.

אז מכאן יש לי אליכם כמה המלצות

בדיוק כמו שאתם מסבירים למוכרים הפרטיים ש"נכון שאפשר למכור לבד אך בסוף אין כמו בעל מקצוע. "

כך גם בצילום, אפשר לצלם ב smart phone אבל אין כמו בעל מקצוע שמצלם תמונות.

אם אתם מצלמים לבד אתם קצת צבועים .. למה שהמוכר לא ימכור לבד ?

תשתמשו בצלם מקצועי שיצלם זה גם מבדל אתכם.

תחשבו רגע על כמה דברים:

1.צילום טוב מגדיל את יחסי ההמרה פי 4 ויותר.

2.צילום מקצועי עולה בערך 400 ש"ח. (אנחנו מקבלים בפחות)

אתם מקבלים 4 -8 תמונות שאתם משתמשים בהם.

נניח 4,  אז זה 100 שח לתמונה

אתם משתמשים בתמונות בהרבה פלטפורמות כמו:

יד2 מדלן און מפ, אתר ברוקר בקרוב, קמפיין פייסבוקף גוגל, האתר שלכם פליירים עיתונות ועוד….

זה 20 ש"ח לפלטפורמה ופחות.

ובנוסף בקמפיינים במיילים או בפייסבוק מודעות עם אותו מלל אבל עם תמונה שונה יתנו תוצאות שונות לגמרי.

לכן מאפשרים לעשות  B/A TESTING  שבא לבחון מה מייצר יותר המרות

כמי שמריץ כמות של  בין 40 -60 קמפיינים במקביל תסמכו עליי בעניין

צילום של 400 ש"ח שיכול לעוזר לנו למכור נכס של 1,500,000 ( בהרצליה 2,700,000 ) והשכר טרחה הפוטנצאילי 30,000 ש"ח

תשקיעו בזה.

אגב המלצה שלי תרעננו את המודעות שלכם בכל האתרים ע"י כך שתשנו פעם בשבועיים את התמונה המובילה.

יש לא מעט צלמים שמסתובבים, אנחנו באופן אישי משתמשים בשירות של אלו https://wesnapp.io/he/ הם פרוסים בכל הארץ וזמינים מאוד.

כך או אחרת גם אנחנו צריכים להשתמש בבעלי מקצוע לצרכים שלנו.

בהצלחה,

יניב אדרי 

עוד כתבות מעניינות

4 היסודות הטכנולוגים

מספרים וירטואלים

אתר אינטרנט

שיווק דיגיטלי

אוטומציות

יש לך שאלה? אני כאן כדי לתת מענה

הצטרפו לקהילה הפרטית שלנו בפייסבוק