עצות חשובות

4 עוגני חובה לכל עסק עצמאי בנדל"ן

4 עוגני חובה בכל עסק עצמאי 


העוגן הראשון גרם לנו להתייחס לעצמנו לחברת ביטוח גדולה שמיד כשמישהו מתקשר יש המון מידע על הלקוח, זה משפר את השירות שלנו ויכולת לתת מענה טוב יותר ללקוח.

לכן ממליץ מאוד מי שעדיין אין לו, להתחיל בעבודה עם מספר וירטואלי.
1. מאפשר הכנסה של הליד ( המספר של המתקשר ) ישירות למערכת CRM שלכם
2.שליחת סמס תגובה ללקוח עם לינק לאתר שלכם (עוד כניסה לאתר)
3.מדידה ובקרה של שיחות
4.תוכלו לקבל סמס/ מייל על שיחה שלא נענתה כדי שלא יהיה מצב שתפספסו שיחה.
5.בשלב הבא תוכלו באופן אוטומטי לבצע סריקה של המספר שהתקשר במאגר מידע של מוכרים שפרסמו או משכירים או מוקפאים.

יניב אדרי 

אל תרגישו יותר מידי בנוח תמיד תזכורו 

"המתחרים שלכם מתקדמים, אם אתם לא מתקדמים יותר מהר מהם אז אתם הולכים אחורה ונהיים לא רלוונטים"

עוד כתבות מעניינות

4 היסודות הטכנולוגים

מספרים וירטואלים

אתר אינטרנט

שיווק דיגיטלי

אוטומציות

יש לך שאלה? אני כאן כדי לתת מענה

הצטרפו לקהילה הפרטית שלנו בפייסבוק