עצות חשובות

קהלים בדיגיטל

אחד האתגרים של כל קמפיין שיווקי הם קהל היעד.

כי גם אם המסר שלך מדהים והקריאטיב מדהים אבל אתה מנסה למכור תכשירי שיער לקירח ( זה מהעולם שלי ) זה פשוט לא יילך !!!

אני מניח שאתם מסכימים נכון ? (במיוחד הקירחים שבנינו )

מצד שני בואו נניח שהמסר לא משהו והקיראטיב לא מדהים אבל הקהל יעד שלכם מדוייק , אז בטוח שיהיו מכירות אולי לא בכמויות אבל מכירות יהיו.

אז אחרי שאנחנו מסכימים על חשיבות קהל היעד אספר לכם על אחת מהדרכים המצויינות

איך להגיע לקהל היעד הנכון

קודם כל מה שזה מצריך מכם זה מחשבה ויצירתיות.

אז בואו ניקח דוגמא מהעולם שלנו

מי לקוח היהלום שלנו ? לקוח שרוצה למכור נכס ועדיין לא פרסם, זה הלקוח שאנחנו הכי נרצה להגיע אליו לפגישה לפני שהוא מפרסם את הנכס השלו ולפני שמתווך אחר יגיע אליו.

אז בואו נתאר את התהליך בגדול –

איזה כלים נשתמש – פייסבוק/ גוגל / טאבולה
מלכודת שיווקית כדי ללכוד את כל המוכרים שהולכים לפרסם בזמן הקרוב
מה ההצעה שלנו
ניתן דוגמא – קודם כל איזה כלי נייצר איתו את החשיפה , פייסבוק גוגל טאבולה ( זה לא מטרת הפוסט השבוע )

לאחר נעבור למלכודת השיווקית לקהל היעד שהגדרו ( אנחנו רוצים לאסוף לקוחות שהולכים לפרסם למכירה ) תכנסו לראש שלהם איזה תוכן לקוח כזה יצרוך ?

" איזה הוצאה גדולה 90 % ממוכרי הדירות לא לוקחים בחשבון ? “ " – > מה אתם אומרים זה מפסיק מגרה מישהו שהולך לפרסם דירה למכירה ללחוץ על הלינק , אם כן הוא נכנס למלכודת אם לא תחשבו על מסר יותר טוב.

עכשיו צריך להריץ את קמפיין המלכודת 3 – 7 ימים ולאחר מכן להריץ את קמפיין ההצעה רק על הקהל שנאסף.

קמפיין ההצעה יהיה השירות שלכם, למה לפנות אליכם לפני פרסום ביד2, הערכת שווי נכס לפני שיוצאים לשוק. וכיוצ"ב

אל תרגישו יותר מידי בנוח תמיד תזכור "המתחרים שלכם מתקדמים, אם אתם לא מתקדמים יותר מהר מהם אז אתם הולכים אחורה"

עוד כתבות מעניינות

4 היסודות הטכנולוגים

מספרים וירטואלים

אתר אינטרנט

שיווק דיגיטלי

אוטומציות

יש לך שאלה? אני כאן כדי לתת מענה

הצטרפו לקהילה הפרטית שלנו בפייסבוק